11 februari 2014

Maxicosi dekentje gehaakt met Zpagetti




Een vriendinnetje van mij verwacht binnenkort een baby.
Ze had dit maxicosi dekentje op inernet gevonden (ouders van nu).
Het leek mij een mooi projectje.






Maar wat zo gemakkelijk leek viel een beetje tegen.
Het patroon wat op internet te vinden is, past totaal niet om de maxi cosi. Die was veel te groot. Ik bleef aan mezelf twijfelen en heb het drie keer opnieuw gehaakt en weer uitgehaald! Uiteindelijk heb ik het patroon aan de kant gelegd en ben zelf aan de slag gegaan en het is gelukt! Om het helemaal af te maken heb ik er nog een bloemetje op gehaakt.


patroon:
Taupekleur: +/- 16 toeren halve stokjes (aantal toeren ligt aan formaat maxi cosi) De eerste 4 toeren meerder je steeds met twee stokjes.
Rand donkerblauw: 5 toeren vaste steken
Rand lichtblauw:     2 toeren vaste steken

post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen