7 april 2014

update sterdeken en meer...



En ik heb eindelijk vorderingen gemaakt met de sterdeken!
Hieronder een foto. 
Zoals jullie zien heb ik de meeste rode sterren al af, maar de blauwe komen eraan.
Ik weet nog niet of de sterren recht of diagonaal in de deken verwerk. Ik zou het leuk vinden als jullie je mening hierover willen delen.






En in de familie was er weer een nichtje bijgekomen! Hoera!
Om een klein kraamcadeautje leuk weg te geven heb ik het eigenlijk heel simpel ingepakt, maar het ziet er zo leuk uit.












Omdat ik zulke leuke reacties krijg op mijn zomershopper/ zpaghettishopper ga ik er nog een maken, deze is voor mijn vriendinnetje. Zij heeft gekozen voor een rode kleur, de binnenkant van de tas word zilver, ik denk dat dit een prachtige combi is.





1 opmerking:

  1. Hé Henja, wat maak je ontzettend leuke dingen zeg!
    Waar koop je zo'n boodschappentas?

    Groetjes Erika Kragt

    BeantwoordenVerwijderen