1 juli 2014

Time goes by...


Ik heb afgelopen weken niet zoveel geblogd...
Maar toch wilde ik deze foto's met jullie delen:


Een klein vaderdagcadeautje voor opa...






En daar is ze dan, de dochter van mijn oudste broer!




Lieve, mooie Fiene!





Natuurlijk moeten we dan een luiertaart geven!!!

De rest vam het 8 dagen pakket heb ik helaas niet op de foto.

Maar daarin was een Dooky te vinden, een gouden armbandje met haar naam, 
een tranenflesje om de "kraamtranen" in op te vangen, een rammelaar, 
een knuffeltje, douchegel voor papa en mama, een hydrofieldoek XL roze en natuurlijk een fles wijn en misschien vergeet ik nog wel wat, maar zucht... Het is zo leuk om te maken, regelen en vooral het geven!







En dan wordt onze jongste dochter volgende week 4 jaar....!

Ze mag overmorgen (haar laatste dag voor de zomervakantie) afscheid nemen op het kinderdagverblijf, .
Dat betekend traktaties maken!







Voor de kindjes...







...waterdiertjes van de hema, helemaal leuk





voor de juffen...






...een stempeltje met stempelkussen van Miss Honeybird

post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen