17 augustus 2014

Jaarlijkse rommelmarkt Hattem


Dit vind ik leuk om met jullie te delen.
Spontaan besloten mijn schoonzus en ik om afgelopen zaterdag de rommelmarkt in Hattem eens te inspecteren. Dat was de moeite waard. Ik heb me enorm in kunnen houden en ben huiswaarts gekeerd met deze ontzettende leuke telefoon, een houten (mini)ladekastje en griekse paprika feta tapenade en turks brood. Heerlijk!



beetje reclame voor deze leuke rommelmarkt:

De gehele binnenstad van Hattem worden omgetoverd tot één grote rommelmarkt. 


De Rommelmarkt van Hattem behoort al jaren tot één van de grootste rommelmarkten welke in de nederlandse binnensteden worden georganiseerd. Elk jaar meer dan 300 deelnemers en meer dan 30.000 bezoekers. Commerciële deelnemers* zijn ook van harte welkom. Bij aanmelding van commerciële deelnemers zal Branche bescherming worden toegepast om een zo'n gevarieerd mogelijke markt te krijgen.

Aanvang: 06:00u Einde: 17:00u
post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen