30 september 2014

En de poncho is af!

Het is een ontzettend zoet ponchootje geworden, mijn dochter vind hem 
helemaal geweldig, zij zit in de 'roze' fase (4 jaar).
Maar helaas voor haar, ik hem hem te klein gehaakt.... oeps ...rekenfoutje...

Toch heb ik hem afgehaakt, er zijn genoeg lieve kleine meisjes die hem wel passen.  
hoofdomtrek: 52 cm

Ik heb er een koordje doorheen geregen. Een ketting van lossen met onderaan een kleine pom pom.




Is hij niet schattig?!







In het boek hippe haakwerkjes vond ik deze leuke bloem. (foto hierboven)
Die heb ik als broche op de poncho vastgezet. Toch vond ik hem nog niet helemaal af.



En kon ik het niet laten om er een pom pom randje onder te zetten.
Ik vond op deze site een goede beschrijving. 
In het Engels, maar daaronder ook in het Nederlands! Top! 





Liefs

Henja



1 opmerking:

  1. Mooi geworden Henja! Die rand en zo'n bloem maken het af he? Nu snel een grotere versie voor je dochter haken?

    BeantwoordenVerwijderen