19 september 2014

Ondertussen

Lieve lezers,

Normaal vertel ik nooit veel over mijzelf op deze blog, maar het zit me nogal hoog 
en wil het eens met jullie delen. 

Ik maak momenteel een zware en hectische tijd door. Vorig jaar november ben ik 'ingestort' noemen ze dat. Volledig de weg kwijt, niet meer verder kunnen. Hele nare gedachtes hadden zich in mijn hoofd vastgegrepen. Na veel weken van rust en kalmeringstabletten kon ik eindelijk bij de hulpinstanties terecht. Zij kwamen met de conclusie depressief door overbelasting op werk en prive gebied. Het was een jarenlange opeenstapeling van vervelende en belastende 'dingen'.

Helaas is de hectiek nog niet over, het hakt er behoorlijk bij mij in. 
Regelmatig gebruik ik kalmerings- en slaaptabletten...

In mijn 'rustperiode' ben ik het haken op gaan pakken als bezigheidstherapie. Ik vond het heerlijk en kon er voldoening uit halen om vanuit het niets IETS (en ook nog mooi) te maken.
In die tijd heb ik ook onderstaande sterdeken gemaakt en in een patroon uitgeschreven. 




Verder is dit een grannyproject waarvan ik nog niet weet wat de uitkomst gaat worden.
Ik haak gewoon heerlijk verder met Stylecraft in deze kleurtjes.




Dan ben ik ook nog helemaal verliefd geworden op de verf van Annie Sloan Chalk Paint.
Er is bijna niets meer in mijn huis wat niet in een laagje verf is gezet. ;-)







een stoeltje was paars met roze en de andere was volledig roze, dat was ik inmiddels zo zat geworden dat ik verf heb gehaald wat beter in onze inrichting past. 



 Gelukkig hebben onze meiden de stoeltjes goedgekeurd.


 duck egg blue  |  old violet afgewerkt met clear wax


Voor een trouwerij heb ik nog een lief pannelapje gehaakt. Deze vond ik wel passend om  als brievenbuscadeautje te geven. Leuk ingepakt en ook een leuke reactie op terug ontvangen:

Hey hey! Bedankt voor jullie cadeau! En wat heb je alles mooi verwoord op de kaart... Heel erg bedankt!


Heerlijk, daar doe ik het voor!

Patroontje is van A la Sascha.



Lieve mensen, 
Ik hoop snel weer de goede kant op te gaan en dit nare hoofdstuk af te sluiten 
zodat ik nog veel meer creatieve uitspattingen met jullie kan delen!

Veel liefs

Henja
post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen