22 november 2014

~ Cadeautjes voor een Goodie Bag ~


Ik ben gevraagd of ik iets wilde maken voor in een Goodie Bag...
JA NATUURLIJK!!! 
Hoe leuk is dat?!

Wat doe je er dan in?
Het was voor een creatieve avond en ik wilde wel graag iets 'passends' erin doen.
Al snel vormden de idee├źn in mijn hoofd, maar dan moet je een keus maken...
Het zijn (foto) lijstjes geworden. 

Ik heb er een pakkend gedichtje achter gedaan zodat het net iets leuker 
weggeven is dan een leeg lijstje.




Het gedichtje is van Sukha Amsterdam, 
Het fotolijstje had ik eens gezien op pinterest, maar zonder patroon.
Ik heb zelf een patroontje hieronder uitgeschreven.

Ik heb een metalen armbandje van de action gebruikt als basis.
Hieromheen heb ik 80 vasten gehaakt.
vervolgens haak je de punten:
haak een vaste, *sla 3 steken over, haak drie dubbele stokjes in 1 steek,
haak een picot: 3 lossen en halve vaste in de 1e losse, haak dan weer 3 dubbele stokjes in dezelfde steek als de eerste reeks stokjes,
sla 3 steken over en haak een vaste, herhaal vanaf * 




Heel fijn weekend allemaal!

Liefs
Henja

2 opmerkingen:

  1. Hallo Henja,

    Ik probeer via het contactformulier iets naar je te mailen, maar
    volgens mij werkt de link niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een reactie op de mail ontvangen: Hier doe ik het dus voor, blije mensen!

    Ik wist niet wat ik zag toen ik mijn goodiebag open maakte. Vier leuke cadeautjes zaten erin. Waaronder jou gehaakte fotolijstje. O wat ontzettend leuk zeg! Zo leuk om nu een echte Henja te hebben :). Ik heb een mooie zalmkleurige van je gekregen. Klinkt misschien simpel maar ik ben er echt blij mee.

    ~ daar word ik ook blij van ~

    BeantwoordenVerwijderen