29 december 2014

* Feestdagen *


Hoe was je kerst? 
Hopelijk heb je fijne dagen gehad met fijne mensen om je heen.
Ik heb aardig drukke dagen gehad. Het weekend voor kerst, de vrijdag en zaterdag uit eten, zondag de 6e verjaardag van onze oudste dochter gevierd, twee dagen kerstdiners en de kerstmusical in de kerk bezocht waar onze beide dochters mochten schitteren als 'sterren' ! 
Het was voor mij best druk, maar ik heb genoten. 
~




Met Catania Grande haakte ik deze heerlijke colsjaal en dit schattige mutsje. 
De colsjaal haake ik met de eenvoudige granny stripes en het patroon voor het mutsje vond ik hier op raverly. Het haakt heerlijk makkelijk en snel weg en het resultaat is erg leuk! 


 *


Zaterdag kreeg ik nog een heel fijn pakketje binnen met verschillende kleurtjes Scheepjes Stone Washed XL... 




Met deze kleur haak ik de basis van een poncho. Als je goed kijkt kun je zien dat het ananasjes zijn die ik bovenaan de poncho haak. Ik volg geen bestaand patroon voor de hele poncho, weet ook nog niet hoe ik het verder ga haken, daarin volg ik mijn gevoel en laat mijn 'plotselinge' creativiteit eens gaan... ben benieuwd!




De komende dagen haak ik, tussen alle huishoudelijke klusjes en leuke dingen met de kinderen doen, lekker door.  Fijne vakantie nog!




Liefs
Henja 





post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen