17 december 2014

Ons leven op 180 graden en de Feestdagen!



 Lieve lezers,

We hebben besloten dat ik voorlopig stop met werken.  
Ik had nogal een hectische baan. Het was voor ons duidelijk dat, als ik die baan weer volledig zou moeten invullen, ik ook weer keihard terug zou vallen in mijn depressie. En dat is wat we niet willen.

Maar nu. Nu ben ik thuis. Hoe vul ik mijn dagen nu in? Ik vind het best lastig. Met alle macht probeer ik me 'beter' te voelen en dus ook daarnaar te handelen.  Helaas moet ik toegeven dat dat nog niet helemaal lukt. Maar het gaat zeker al wel beter hoor! Mijn gedachtes worden langzaam maar zeker positiever. Heel fijn!  En ik begin te genieten.  Dat vind ik heel bijzonder! 

God is groot! Dat heb ik lang niet willen zien, omdat ik zo in de put zat. Ik had niet door dat God heel hard in mij aan het werk was. Mijn hart was een bouwplaats zeg maar, ik was er doodmoe van. Vooral van het sloopwerk, maar nu  het weer vorm begint te krijgen kan ik weer zien dat het mooi wordt.  

Ik vind het echt fijn om te zien dat onze dochters het naar hun zin hebben. Lekker freubelen in huis of helemaal opgaan in een tekenfilm terwijl ik dan hun glimmende gezichtjes zit te bestuderen. prachtig.


en dan kerst ~


Vanmiddag gaan we zelf kerstkaartjes maken voor de kinderen in hun klas.




Wij vieren de feestdagen met onze families. Iedereen is erbij en nog gezond. 
Wat een zegeningen!

En natuurlijk ga ik ook heerlijk haken! 
Om mezelf wat vrolijker te maken ga ik deze bloemetjes van Haken bij Saar en Mien maken.




Deze boeken heb ik in huis, ideeën genoeg dus, welke zal ik kiezen???
Na de kerst zal ik foto's maken van wat ik heb gemaakt.




Veel liefde, geluk en gezondheid gewenst!



Liefs
Henja

post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen