23 februari 2015

{ krokus } vakantie

Hoi!

Heerlijk een weekje vakantie. De kids zijn er ook echt helemaal aan toe.
Krokusvakantie noemen ze dit, maar we zien nog niets tevoorschijn komen... Dan moeten we met zijn allen maar flink dat kinderliedje blijven zingen  -Krokusbolletje, kom eens uit je holletje- ... 


Wij hebben de eerste vakantiezondag dan ook iets langer in bed gelegen dan we anders doen. 
Onze meiden hebben het zichzelf beneden gemakkelijk gemaakt...










Ik heb hartelijk gelachen... die gezichtjes ook... Ze gaan helemaal op in de tekenfilm. 
Je kunt wel zien hoe de rollen verdeeld zijn he?! grappig...



Zelf heb ik afgelopen week de camera eens tevoorschijn gehaald. Er stond zo'n heerlijk zonnetje vorige week -net als nu-.  Ik kreeg spontaan zin in fotograferen en moet zeggen dat ik het aardig gelukt vind. Ik heb nog meer foto's, maar die bewaar ik nog even... ;-)






De paspop heb ik van een vriendin gekregen. Hij was zwart met witte barokprent. 
Kloddertje Annie Sloan Chalk Paint erop en je hebt een plaatje...! 
Het krukje heb ik gekocht bij Action en het hoesje eromheen gehaakt volgens de tutorial van JipbyJan. Op het krukje ligt een wandelwagendekentje en op de grond een colsjaal.
Op de paspop hangt de poncho die ik laatst gehaakt heb en om het geheel een vrolijke twist te geven heb ik snel een bloemenslingertje gehaakt  -patroon uit Haken en Kleur FEEST


Verder houden we deze week fijn een weekje vakantie in huis. Ik heb nog een haakprojectje liggen. Ben begonnen aan een grannydeken in vrolijke kleurtjes. 


Liefs
Henja

post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen