15 april 2015

Babydeken

Lieve lezers,

Het was heerlijk weer de afgelopen dagen, maar ondanks het mooie weer heb ik toch even  doorgewerkt en.... hij is af!!! En ik ben tevreden.

 Ik ben reuze nieuwsgierig hoe dit prachtige dekentje kleurt bij het, inmiddels geboren, baby meisje.




Ik haakte met haaknaald 4,5. 
Het witte garen is Catania Grande en de lichtblauwe is Sandy Big van Linie 341.
Het patroon van de granny komt uit het boek Puur Haken van Maaike van Koert, ookwel CreJJtion.


Omdat het een meisje is geworden heb ik dit lieflijke bloemetje eraan gehaakt en vastgezet met een houten hartje. Het patroontje voor het bloemetje kun je vinden in het boek Haken en Kleur.




Ik wens jullie een hele fijne week!

Veel liefs
Henja

post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen