1 augustus 2015

Opening www.garenwinkelhenja.nl & gratis patroon

Lieve lezers,


Vandaag is dan de dag van de opening! 
Ik werd vanmorgen verrast door mijn lieve man en kids met een heuse mini opening.
De meiden mochten allebei een lint doorknippen. Geweldig, die stralende koppies! 






Vanmorgen ben ik gestart met het posten van onderstaand bericht op onze Facebookpagina.
Geweldig, Overweldigend zelfs. Wat veel likes en ook ontzettend leuke en lieve reacties.
Bedankt allemaal voor deze geweldige start!


HOERA de webshop is geopend!


Om dit te vieren geef ik een prachtig pakket weg! 

Wat moet je daarvoor doen?

LIKE de pagina, DEEL dit bericht & WIN dit mooie pakket! 

Vrijdag 7 augustus maak ik de gelukkige winnaar bekend.


Kom snel kijken: www.garenwinkelhenja.nl





Onderstaand pakket kun je winnen op Facebook met de DEEL - LIKE - WIN actie. 




Wij zijn helemaal verliefd op de kleurencombinatie die Heike (made with loops) heeft samengesteld! Het gratis haakpatroon kun je ook bijhaar vinden: Made With Loops.
Het patroon is in het Engels geschreven, dat wordt dus even goed opletten, maar ik weet zeker dat het prachtig wordt.


Veel liefs 
Henja




post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen