1 oktober 2015

Het is feest en ik trakteer!

Lieve lezers,



Het is feest vandaag! 

Op deze prachtige, zonnige, dag mag ik mijn 31e verjaardag vieren. Dat vind ik een mooie reden om deze prachtige (door mij gehaakte) slinger weg te geven! 










Wat moet je daarvoor doen? 

Je mag me feliciteren in een reactie onder mijn Facebookpost van vandaag. 

Morgen loot ik een winnaar!

klik hier voor het patroon om zelf deze leuke slinger te haken.

***


Sinds lange tijd voelt mijn verjaardag ook echt als een feest. In eerdere posts heb ik al eens geschreven over de nare tijd die achter ons ligt. Nu wil ik ook graag delen dat het goed gaat met mij en met ons gezin. We zijn samen aan het genieten van elkaar en van de mensen en de dingen waarvan we houden. Soms nog wel zoekend naar de manier waarop, maar doen we dat niet allemaal ons hele leven? 
Na veel en intensieve therapie, medicijnen en heel veel liefde van de mensen om mij heen ben ik langzaam maar zeker uit dat vreselijke dal gekropen. Niet beseffend dat ik het niet alleen deed, ik heb een Vader in de Hemel die mij al die tijd gedragen heeft, ik zag het alleen niet.


Ik wil graag mijn getuigenis met jullie delen.


Afgelopen zomer heb ik een avondviering op de New Wine Zomerconferentie bijgewoond om God groot te maken, te aanbidden en te prijzen! Aan het eind van deze viering was er een oproep aan gebroken harten om naar voren te komen voor gebed om genezing. Ik wilde niet, maar mijn benen gingen staan en ik liep met bonzend hart naar voren, mij volledig overgevend aan deze bijzondere situatie. God riep mij.
Daar stonden mensen die voor mij mochten bidden, ik kende ze niet. Ze vroegen een aantal korte dingen, zoals waarom ik naar voren ben gekomen en waarvoor ze mochten bidden. Ik gaf aan dat ik depressief ben geweest en nog altijd aan het vechten was tegen de sombere gedachten en gevoelens. 

Tijdens dit gebed overviel mij een intens verdriet, ik begon hevig te snikken, zij spraken woorden die ze niet konden weten. God sprak tot mij door deze mensen heen. 
In de naam van Jezus mocht ik genezing ontvangen van de sombere gedachten en gevoelens. Later tijdens dit gebed werd ik omringt door een serene rust en warmte. 
Nu weet ik dat God mij heeft vergeven voor de tijd dat ik zonder Hem geleefd heb en de keuzes die ik in die 'koude' periode gemaakt had en de gevolgen daarvan. 
God geeft mij een nieuwe kans. Nu mag ik Zijn liefde uitstralen en uitdelen! 
Ik wil ook graag eerlijk vertellen dat ik dit bijna niet kon geloven. Zou ik dan echt nu 'beter' zijn?
Die gedachte bleef een aantal weken bij me, maar nu kan ik zeggen: JA!
Ik heb vanaf dat moment geen sombere gedachten en gevoelens meer gehad. 
Jezus is mijn Verlosser, maar ook van jou! 


Wil je hier meer over weten, verder over praten of heb je vragen? 
Neem gerust contact met me op via het contactformulier.





post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen