2 november 2015

De afgelopen weken & kerst patroontjes!

Lieve lezers,

Het is al even geleden dat ik een blogpost geschreven heb, maar je kunt mijn korte berichtjes ook volgen op Facebook, Twitter & Instagram


Eind oktober hebben we met de webwinkel voor het eerst op een beurs gestaan.
De Brei- & Haakdagen in de IJsselhallen, Zwolle. Echt een aanrader, alleen maar exposanten met brei en haakgaren. Met recht een WOLHALLA!


De voorbereidingen gingen voorspoedig. De kriebels begonnen te komen toen we aan het opbouwen waren. De vragen bleven maar door mijn hoofd schieten. Best spannend allemaal.

Het was zeer geslaagd, We hebben het beide dagen, continue, druk gehad.
 Het was overweldigend! 
Dank daarvoor als u bij ons bent geweest!





Natuurlijk blijf ik volop rondsnuffelen op internet naar nieuwe of 'gouwe ouwe' patroontjes.
Maar met de kerst in aantocht en het chronisch te weinig tijd hebben heb ik een aantal leuke patroontjes voor jullie verzameld. Ik hoop er in ieder geval twee van te kunnen haken voor in ons eigen huisje.

Ik heb een aantal patroontjes uitgezocht die je goed kunt haken met Scheepjes Catona of Scheepjes Maxi (de snowflake wordt dan super fijntjes) Je kunt ook kiezen voor een acryl garen, dan zijn de Scheepjes Olifantje of Scheepjes Roma geschikt.
Wil je er een hele andere draai aan geven? Probeer het dan eens met het byClaire nr 2. 
Heb je geen voorraadje meer in huis of heb je gewoon zin in nieuwe bolletjes garen? Kom gezellig langs in de webshop:




1. Ster -  Little Things






2. Snowflake  -  Anabelia Craft Design







3. Six pointed stars garland  -  Anabelia Craft Design







4. Kerstboom  -  Ellebel







5. Kerstbal  -  Annoo's crochet World 
(engelse tutorial met foto's)






6. Kerstbal  -  uit het boek Kerstballen Haken
(ik vond de foto van deze bladzijde op pinterest)




Heel veel haakplezier en tot ziens in de webshop, op facebook, instagram, twitter, pinterest of gewoon gezellig hier!





post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen