31 december 2015

OUD & NIEUW


Lieve lezers,


Vanaf mijn heerlijke plekje (mijn kantoor middenin de webwinkel) wil ik jullie echt, enorm, mega bedanken voor het vertrouwen, jullie leuke en positieve reacties en natuurlijk voor de bestellingen!

We kijken terug op een bijzonder jaar.
Ik ben hersteld van mijn depressie, alle dank aan God daarvoor! Vervolgens hebben we een flinke stap gezet om te beginnen met de webwinkel, heeeel spannend, maar zo ontzettend leuk!  Ondertussen blijf ik bloggen, wel iets minder vaak, maar ik vind het zo fijn om te doen. Het zo leuk om al jullie reacties te lezen, ik probeer altijd te reageren, maar soms lukt dat niet.

Lieve mensen, ik heb voor jullie een hele diepe wens.

Ik wens jullie vrede, rust, geluk & liefde in het nieuwe jaar!




Ik hoop jullie volgend jaar eens te zien, misschien op een beurs waar we zullen staan of in de webshop!
O, enne volgende week komt er een hele leuke blogpost aan!!! 

Hele fijne jaarwisseling en tot ziens in de webshop, op facebookinstagram,



twitterpinterest of gewoon gezellig hier!


post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen