2 februari 2016

Trendy lampenkap

Lieve lezers,



Bedankt allemaal voor het regelmatig lezen en volgen van mijn blog! Super, ik ben er dankbaar voor.


Jullie hebben ook wel gezien dat de input steeds minder regelmatig is... Tot mijn grote spijt.



Er gaat toch wat tijd in de webwinkel zitten.. Daarom zullen jullie mijn 'partner in crime' ook zien bloggen op dit blog.

Onze crime is garen... Ten minste, dat vinden onze mannen ;-)  Wij zien dat natuurlijk helemaal niet zo.
Het verbindt ons juist, het geeft ons inspiratie en dat willen we delen.


Hieronder kun je de eerste gastblog van Margriet lezen.

Margriet is mijn schoonzusje en heeft mij het vak geleerd.




Lieve lezers,


Afgelopen kerstdagen ben ik lekker bezig geweest met dit haakproject. Ik mocht 2 lampenkap hoezen voor iemand maken.  De hoes zit los om de kap met garen van By Claire 2. 


Erg leuk om te doen! 


Wil je zelf je eigen lampenkap een nieuwe look geven? 

Het patroon gratis is verkrijgbaar in de webwinkel.
Scroll dan naar beneden en daar vind je de link.

Klik hier voor het byClaire garen nr. 2.








Tot de volgende keer en ondertussen veel haakplezier!

Groetjes,
Margriet
post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen